CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 15, 2011

jeng3.....

jeng...jeng....jeng....hehhehehehhe....
gempak x???
waaaa....lme sungguh aku xupdate blog aku...
aku busy lah sekrg....keje kn....cri duit lh....
huhuhuhu...sedar xsedar dh 3 bln aku keje kt net trunk sdn bhd...
alhamdullilah...semuanya berjalan dgn lancar...
at least aku boleh ringankn beban mama n ayah...
xpyh dh tnggung aku...blh jgk aku tlg ayah ringankn beban dia...
aku berharap sgt,aku akn dpt pekerjaan yg lebih tejamin di masa depan aku....

actually,sebelum aku terlupa....rasenya xterlambat lg utk aku ucapkan
"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI"
maaf zahir batin ye andai kata aku ada bt salah n silap...
maafkn aku dari hujung rambut smpi hujung kaki....
ermmm...aku xtaw nk tulis pe lg...
nnt aku ada msa,aku update lg lah k...
bye2 semua...salam...

0 comments: