Fuh...lame giler xupdate blog nie....bz giler2 skrg nie.....yerlh,dah sambung degree nie,bkn mcm diploma....masa diploma xsame mcm masa diploma....huhuhuhu....bytheway,selamat berpuasa buat semua umat islam di dunia nie...moga2 mendapat rahmat dan kesyurkuran di bulan yang mulia ini....huhuhuhu....nie lah first itme aku berpuasa diperantauan...jauh dari family...huhuhu,,,mcm2 perasaan ader...teruja cos dapat buka pose dengan semua housemate aku sekalian....sedih sebab xdapat buka pose ngn family...huhuhu...rindunyer kt family....rindunyer kat masakan mama....wa... nak balik kuantan...huhuhuhuhu.....tapi,nak buat cm ner....belajar harus diteruskan smpai berjaya... xlame pon..2 tahun jer....ok lah....air mata pon dah nk berderai nie....sebelum hujan air mata nie turun,lebih baik aku berhenti tulis entry nie...sebelum aku stop,aku nk ucap selamat menyambut bulan mubarak...bulan yang mulia ini...amin......
Rugi RM400,000 jual pakaian, suami isteri bangkit raih RM130,000 sebulan
jual kerepek pisang
-
Selepas menanggung kerugian hampir RM400,000 dalam perniagaan pakaian pada
2023, pasangan suami isteri Muhammad Akram Shairi dan Siti Farhana Masud
Ha...
1 week ago

0 comments:
Post a Comment