Date : 05 June 2010
Place : Sutra Beach Resort Terengganu
Subject : Bercuti bersama Family
perh.....kami pegi Sutra Beach Resort Terengganu...best giler....ader kolam renang yang best + cantik..boleh swimming...bilik yang memuaskan.....ader pemandgan pantai yang indah...actually, ayah aku ader meeting...tapi disebabkan adik2 aku cuti sekolah,maka kami pon menyibukkan diri kami ikut ayah aku...hihihihihi....memang happening giler pegi sane lah..boleh release tension...
Rugi RM400,000 jual pakaian, suami isteri bangkit raih RM130,000 sebulan
jual kerepek pisang
-
Selepas menanggung kerugian hampir RM400,000 dalam perniagaan pakaian pada
2023, pasangan suami isteri Muhammad Akram Shairi dan Siti Farhana Masud
Ha...
1 week ago

0 comments:
Post a Comment